Articolul original pentru Foaia Liberala nr 1/2012


Sunt câteva realităţi de care suntem obligaţi să ţinem cont in anul 2012, înainte de a intra în cabina de vot pentru a face alegerea de care ne vom bucura sau întrista în următorii patru ani. Prima şi poate cea mai importantă este aceea că avem o singură şansă şi nu intrăm de două ori în cabina de vot la alegerile locale în acest an. Apoi trebuie să vă gândiţi fiecare la ce vi s-a promis şi ce aţi primit în ultimii ani de la cei care au vrut să vă reprezinte, care v-au cerut votul. Nu avem voie să votăm cu ochii închişi şi nici pe alte criterii decât cele de competenţă, lăsând la o parte orgoliile şi etnia fiecăruia, sunt de părere că avem nevoie de un primar al tuturor marghitenilor pentru că trăim şi muncim împreună în oraşul nostru, unde ,cu riscul de a ma repeta ,voi spune că ar trebui să ne placă să venim din toate colţurile lumii. Ştim cu toţii că Marghita este părăsită de tinerii în căutare de locuri de muncă care pleacă în străinătate sau în alte oraşe mai mari sau mai mici, dar cu alt potenţial economic. Aici mai avem de muncit şi numai un ignorant poate spune altfel.
Mă reprezintă un candidat valoros care ne face cinste prin hotărârea şi devotamentul de care dă dovadă. Un om intreprinzător, cu propria afacere, care prin activitatea lui şi a asociaţilor asigură lunar salariile la 47 de angajaţi. Bravo, domnule candidat şi viitor primar, Claudiu Ioan Ciarnău ! El este cel pe care-l susţin, şi o fac pentru că merită, recunoşte calităţile şi defectele tuturor ,aşa cum le vede realist şi pe ale sale pentru că nici unul nu suntem perfecţi, însă cu toţii tindem să fim. Prima condiţie, după părerea mea, pentru Marghita, este ca cei pe care-i alegem în fruntea municipiului să nu se mintă singuri, pentru că astfel se vor obişnui să ne mintă mai mult pe noi toţi.
Cred că toţi cei interesaţi de politica din Marghita mă ştiţi ,mai mult sau mai puţin ,ca un om care întotdeauna a încercat să ajute şi niciodată să facă rău. Poate unora v-am greşit, însă cei care mi-au spus, au văzut că-mi recunosc greşelile şi ştiu să-mi cer iertare dacă este cazul. Oricum ar fi, oricum mă vedeţi, în toată activitatea mea politică niciodată nu v-am minţit. Poate v-am supărat atunci când v-am spus că nu se poate, dar aţi văzut că m-am batut pentru fiecare dintre voi. Vă spun şi acum că mi-aş dori să fie primar Ciarnău Claudiu pentru a avea şansa să vă dovedim că se poate şi altfel, se poate mai mult şi puteţi să vă mândriţi în viitor cu Municipiul Marghita mai mult decât cu oraşul glorios pe care sunt sigur că nu l-aţi uitat.
Avem datoria morala de a merge la vot si de a alege cu cap.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Candidatul care merită

Unde ne îndreptăm?

Cum să-ţi faci duşmani în PSD Marghita