Candidatul care merită

 Nu vă ascund faptul că nu mi-am dorit niciodată să candidez de primar. Sigur că vreau și am vrut întotdeauna să fac ceva bun pentru orașul, comunitatea din care fac parte. Aștept în continuare să întâlnesc candidatul care merită și pe care vreau să-l sprijin, pentru care să fac campanie cu plăcere. Sunt șanse minime să aibă Marghita un așa candidat. Să sperăm că norocul e de partea noastră și va apărea la un moment dat.

Celor care sunteți tentați să comentați vă răspund simplu. Nimeni din actuala conducere a ”Comunei Marghita” nu mă convinge. Fac de 18 ani politică în Marghita și mi-am pus speranța în diferite construcții. Oamenii sunt dificili. Oanenii trădează și mint. Ei cred în viziuni fără să se uite în trecut. Un păcălici de altădată poate trece cinstit și corect prezentul. Eu cred că tot păcălici rămâne.

Au trecut 3 ani de la ultimele alegeri locale. Ne mândrim cu praful care îl avem prin oraș. Demolările sunt la mare căutare în timp ce construcțiile întârzie să apară. Va veni și vremea lor, anul electoral domnilor și doamnelor, anul 2024.

Nu ați avut ștrand, dar vă numește Statul Român stațiune. Stațiune Balneo-Climaterică de Interes Local 😐😅. Comedia merge până acolo încât nu vă dați seama că voi, cetățenii din Marghita, împreună cu mine ați ajuns mini cetățeni ai României. Avem bazin semi-olimpic, vom avea mini aquapark , în timp ce conducerea comunei ( spun comună pentru că noi doar plătim impozit de municipiu, nu avem și beneficiile ) nu a fost în stare să administreze cele 2 ”ciupe” bazine la ștrandul nou. Gurile rele spun că ar fi niște interese la mijloc. Organele competente ale statului vor decide, pentru că noi nu ne băgăm. Nu avem competențe.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Unde ne îndreptăm?

Cum să-ţi faci duşmani în PSD Marghita