Luptele de dupa campanie - negocieri păguboase

Multe se pot spune despre mine sau alţi politicieni din Marghita. Totdeauna am ştiut să pierd la fel de bine cum am ştiut şi să câstig. Am făcut o campanie frumoasă şi rezultatele sunt pe măsură, cel puţin în ceea ce priveşte votanţii noştrii cărora le mulţumim pentru încrederea acordată. Ne pare rău că nu am reuşit, poate nu am muncit destul, să câştigăm primăria din Marghita, funcţia de primar. Pentru mine acesta este singurul regret, însă şi un pas înainte. Am un sentiment de bucurie când mă uit la rezultatele alegerilor din 10 iunie 2012. Am muncit împreună cu 3150 de cetăţeni ai oraşului în care trăim, Marghita, pentru a da o direcţie corectă şi normală comunităţii noastre. Indiferent de ce ar spune unii sau alţii, ce motivaţii ar da slabei lor susţineri, motivată de altfel în diverse forme pe care nu am să le comentez, suntem o forţă. Am pierdut, funcţia de primar, la 552 de voturi faţa de UDMR, în timp ce toate celelalte partide PSD, PPDD, PD-L şi UNPR însumează puţin mai mult de jumătate din voturile noastre, a PNL-ului.
Împreună suntem o forţă, de care se tem cei ce au câştigat, şi tocmai de aceea, azi, 18.07.2012, s-au coalizat împotriva noastră, votând viceprimarul de la PSD, un partid de altfel minoritar în Marghita, cu 11 voturi pentru (UDMR, PSD şi PPDD) şi 6 împotrivă (PNL). Noi, PNL-ul, suntem acum în opoziţie dar vă asigur că peste patru ani vom fi o echipă mult mai mare, vom demonstra în această periodă că am meritat să ne votaţi şi cei care nu au făcut-o se vor convinge că noi suntem alegerea corectă. Păcat pentru încă patru ani de regres economic şi social al municipiului Marghita.

Multă lume mă întreabă :

Cum de nu avem viceprimar cu 6 consilieri ?
De ce nu s-a negociat să avem viceprimar ?
De ce să fie viceprimar de la PSD care are doar 3 consilieri ?

Răspunsul este foarte simplu :

Negocierile politice se poartă ca orice fel de negociere pe care o ştim cu toţii, dăm ceva şi primim altceva la schimb. Ştiţi, cei pe la care am fost în campania electorală şi am discutat împreună cu Ciarnău Claudiu, că nu promite ceea ce nu poate face indiferent din ce motiv. Noi nu am vrut să renunţăm la valorile noastre de cinste şi corectitudine deşi ne trebuiau doar 3 voturi pentru a avea o majoritate de 9 din 17. Mai departe întrebaţi la PSD şi la PPDD ce au dat ca să primească funcţia de viceprimar, ca să cumpere 7 voturi de la UDMR. Unii se vând mai repede şi asta face diferenţa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Candidatul care merită

Unde ne îndreptăm?

Cum să-ţi faci duşmani în PSD Marghita