Schimbare de atitudine

De mult nu am mai scris nimic şi asta nu pentru că nu aş fi avut despre ce. Cumva am rămas fără timpul necesar şi poate fără chef. Obişnuiesc să scriu când am o nemulţimire sau sunt supărat de evenimente şi oameni. M-am săturat să fiu supărat şi tocmai de aceea voi încerca să-mi autoimpun că răul are un scop mai bun în viitor, că evenimentele nu sunt întâmplătoare. Poate aşa vrea Divinitatea.

Schimbarea politică pe care am făcut-o, forţat de evenimente şi de care nici eu nu eram convins în totalitate s-a dovedit a fi benefică. Am o echipă, am o familie politică unde deciziile se iau în folosul nostru al tuturor, ne consultăm şi găsim cea mai bună soluţie pentru alegătorii noştrii. Mai este un pic şi am un an de zile în PNL Marghita şi pot să umblu cu fruntea sus, am argument pentru fiecare decizie luată de grupul nostru de consilieri cărora le mulţumesc pe această cale că nu s-au compromis şi au rămas corecţi din punct de vedere legal şi moral.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Candidatul care merită

Unde ne îndreptăm?

Cum să-ţi faci duşmani în PSD Marghita